16.7.08

Hvad er Weblogs egentlig?



Der tales i øjeblikket meget om weblogs og om virksomheder, der bruger weblogs. Men hvad er weblogs egentlig? Og hvorfor er der mere end 50 millioner af dem? Lær i denne bog, hvordan weblogs, som skrives af ledelsen eller af medarbejderne, kan sætte ansigt på fagligheden i virksomheden og styrke relationerne til kunder, til potentielle medarbejdere og til den relevante omverden i øvrigt. Forfatterne gennemgår trin for trin, hvordan virksomheder selv kan gå i gang med at anvende weblogs, og bogen er spækket med gode eksempler og praktiske anvisninger.
Udgivelsesdato 02-02-2007. 120 sider. Hæftet ISBN: 8776642003
Børsens Forlag

Bogens forfattere:
Trine-Maria Kristensen er uddannet cand.scient.soc. i PR fra RUC. Hun er medstifter af Social Square og har i mange år arbejdet med virksomhederskendskab til kunder og målgrupper samt kommunikation.
Thomas Madsen-Mygdal er medstifter af Social Square og arrangerer hvert år konferencen Reboot, der handler om, hvordan teknologi ændrer voresforretningsmodeller og de måder, vi omgås hinanden på.
Du kan læse mere om SocialSquare og deres gratis weblog-seminarer på bloggen: